Nicke

Nicke är en shetlandsponny och också vår minsta ponny, född 2004.
Han är KUSE’s, alltså äger vår ungdomssektion honom.
Om KUSE har någon speciell aktivitet för klubbens ungdomar är Nicke med där, annars jobbar han på ridskolan. ????
Han är mycket omtyckt på funkis-ridning för de mindre barnen eftersom han är så liten och väldigt gullig ????
Nicke älskar gymkhana, då sprätter det gärna till i benen. ????????????
Annars tar han det mesta med ro.
Förutom ☝???? när Tonik bjuder upp till bus i hagen, då är han inte sen att hänga på.????
Är man liten behöver man också va lite extra tuff! ????
Även om han är liten o spelar tuff är han också en snäll o mysig gosegubbe. ????
Han har en helt egen bästis och bodyguard som skyddar mot alla farliga rovdjur, framförallt hundar. ????????⛓
Vet du vem det är?
Ledtråd - han har redan blivit presenterad som veckans häst under hösten...

Nicke

Nicke är en shetlandsponny och också vår minsta ponny, född 2004.

Han är KUSE’s, alltså äger vår ungdomssektion honom.  Om KUSE har någon speciell aktivitet för klubbens ungdomar är Nicke med där, annars jobbar han på ridskolan. Han är mycket omtyckt på funkis-ridning för de mindre barnen eftersom han är så liten och väldigt gullig.

Nicke älskar gymkhana, då sprätter det gärna till i benen. Annars tar han det mesta med ro. Förutom när Tonik bjuder upp till bus i hagen, då är han inte sen att hänga på. Är man liten behöver man också va lite extra tuff!

Bjuda på ett litet nyp i knävecken på långa föräldrar kan va ett extra härligt partytrick för o se till att han inte blir borträknad ur gangsterligan ⚔️ Även om han är liten o spelar tuff är han också en snäll o mysig gosegubbe. Han har en helt egen bästis och bodyguard som skyddar mot alla farliga rovdjur, framförallt hundar. ⛓ Vet du vem det är?